Ubicació des Museu d’Arts Decoratives de Mallorca

Avui, tenim un gran anunci que volem posar en es vostro coneixement: s’ha complit un des principals objectius de sa nostra fundació.

Fa aproximadament quinze dies, vam firmar un acord amb sa Fundació Illes Balears a través des qual se mos cedeix sa finca de Son Pacs amb sa finalitat de situar es Museu d’Arts Decoratives de Mallorca.

Com sabeu tant sa gent que mos heu seguit com es nostros col·laboradors i patrocinadors, no ha estat un treball bó de fer. Durant més d’un any, hem intentat trobar un lloc idoni per s’instal·lació des museu.

Seria injust per sa nostra part no deixar constància que el Consell Insular de Mallorca, des des primer moment que va tenir coneixement des nostro projecte, va estar fent feina per donar-li viabilitat an es museu. Si bé entenem que sa situació econòmica no era sa més propícia, des d’aquí volem reiterar es nostro agraïment per sa seva ajuda i es seu interès.

Des d’aquest mateix moment, sa nostra fundació seguirà fent feina amb sa finalitat de protegir i intentar frenar sa constant venda i deterioració des nostro patrimoni, adquirint, com ja vos vàrem dir en es seu moment, un compromís social i cultural amb lo identificatiu de ses nostres Illes Balears.

Esperam que tot es poble mallorquí s’uneixi a aquest, es seu projecte.

0 replies