Les Festes de Sant Marçal, punt de partida d’un projecte il·lusionant

Les Festes de Sant Marçal marcaran l’inici de les activitats de la Fundació Tocino Pons, recentment constituïda. Entre el 23 i el 26 de juny la Fundació comptarà amb un stand informatiu en el qual s’exposaran joguines antigues, quadres i es repartiran fullets informatius per difondre les activitats que desenvolupem. Però aquest no serà l’únic esdeveniment previst per a l’estiu de 2016.

La Fundació Tocino Pons també estarà present l’últim cap de setmana d’agost en les Festes del Pon’t d’Inca. Allà es pretén organitzar un concurs entre nens i adolescents, que convertiran una pastilla de fang blanc en un siurell mallorquí, ho pintaran i rebran un obsequi per la seva participació en aquesta activitat cultural.

Un certamen de fotografia i un altre de moda i disseny, són unes altres de les activitats que es volen desenvolupar pròximament. L’objectiu: ajudar, educar i culturitzar als nens de Mallorca.

Enllaços d’interès

Cartell de Festes